Forum www.tunningcinquecento.fora.pl Strona Główna www.tunningcinquecento.fora.pl
tunning cc fiata cinquecento sporting 900 700 car audio swap body kit tuning zewnętrzny tuning silnika przeróbki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

swap

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tunningcinquecento.fora.pl Strona Główna -> swap
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
w950i
Administrator



Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wodzislaw Śląski

PostWysłany: Nie 10:31, 23 Mar 2008    Temat postu: swap

witam wszystkich jest to moje pierwsze forum Very Happy

zbieram informacje na temat cc Very Happy planuje totalną jego przebudowe zaczynając od swap-a kończąc na car audio mam nadzieje ze ktoś tu zaglądnie i pomoze Very Happy

mam cc 1.1 sporting z otwieranym dachem i poduszką ...Very Happy bez centralnego bez alarmu heh planuje zmieśćic w nim silnik z uno turbo 1.3 lub 1.5 ewentualnie z punto gt 1.4 ktoś sie na tym zna ajakieś przeróbki;>? ile kosztowalo by to w warsztacie;>??


Ostatnio zmieniony przez w950i dnia Nie 10:37, 23 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
upraszczacz
Gość






PostWysłany: Pią 16:11, 04 Kwi 2008    Temat postu:

hej...

szkoda twojego czasu, duzo informacji znajdziesz na
a u t o k a c i k . p l

Pozdrawiam...

1.3 T z uno jest ciezko wlozyc,
lepiej 1.2 8v lub 16v z punto, lub 1,4 16v
1.2 8v sie latwo uturbia Razz
to tak a propo swapów...

pozdrowka
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
w950i
Administrator



Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wodzislaw Śląski

PostWysłany: Pią 16:55, 04 Kwi 2008    Temat postu:

1.2 za malo:D wole seryjke 1.4 turbo i jeszcze coś dokąbinować 160 koni musial bym wycisnąć Very Happy hehehe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr_AS




Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 18:33, 04 Kwi 2008    Temat postu:

a pomyslales o trakcji po kiego ci 160 km jak i tak nie przelozysz tego na asfalt znam kolesia co mial 1,1T i dopiero na 3 lapal poprawna lacznocs z droga Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mayhem
Gość






PostWysłany: Pią 22:11, 04 Kwi 2008    Temat postu: Re: swap

w950i napisał:
witam wszystkich jest to moje pierwsze forum Very Happy

zbieram informacje na temat cc Very Happy planuje totalną jego przebudowe zaczynając od swap-a kończąc na car audio mam nadzieje ze ktoś tu zaglądnie i pomoze Very Happy

mam cc 1.1 sporting z otwieranym dachem i poduszką ...Very Happy bez centralnego bez alarmu heh planuje zmieśćic w nim silnik z uno turbo 1.3 lub 1.5 ewentualnie z punto gt 1.4 ktoś sie na tym zna ajakieś przeróbki;>? ile kosztowalo by to w warsztacie;>??


wsadzanie 1,3 od uno lub 1,4 od punto to rzeźna w g****
zrób lepiej jak ci mądrzejsi podpowiadają
zasadź 1,2 8v i do tego świstak ...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
w950i
Administrator



Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wodzislaw Śląski

PostWysłany: Pią 22:14, 04 Kwi 2008    Temat postu:

macie calkowitą racje nie będzie przyczepnośći ... moze to glupie pytanie..... "asr" w cinquecento?? i jeszcze jedna sprawa rama raczej nie wytrzyma jakieś informacje o wzmocnieniach;>??

Ostatnio zmieniony przez w950i dnia Pią 22:49, 04 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 19:03, 06 Kwi 2008    Temat postu:

w950i napisał:
jeszcze jedna sprawa rama raczej nie wytrzyma jakieś informacje o wzmocnieniach;>??

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
w950i
Administrator



Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wodzislaw Śląski

PostWysłany: Wto 17:34, 08 Kwi 2008    Temat postu:

upraszczacz napisał:
hej...

szkoda twojego czasu, duzo informacji znajdziesz na
a u t o k a c i k . p l

Pozdrawiam...

1.3 T z uno jest ciezko wlozyc,
lepiej 1.2 8v lub 16v z punto, lub 1,4 16v
1.2 8v sie latwo uturbia Razz
to tak a propo swapów...

pozdrowka


aaa 1,2 16v ciężko sie uturbia;>?



garrett T25??

a następna sprawa co z podluznicami jak zrobić wzmocnienia ??


Ostatnio zmieniony przez w950i dnia Śro 21:08, 09 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
melon373
Gość






PostWysłany: Czw 19:53, 01 Maj 2008    Temat postu:

Piotr_AS napisał:
a pomyslales o trakcji po kiego ci 160 km jak i tak nie przelozysz tego na asfalt znam kolesia co mial 1,1T i dopiero na 3 lapal poprawna lacznocs z droga Confused


A Posch miał 1,2 8V T na k04s - 247KM i na ćwiartke wykręcił 13,623 wiec przy 160KM trakcja bedzie spokojnie Very Happy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
w950i
Administrator



Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wodzislaw Śląski

PostWysłany: Pią 21:06, 02 Maj 2008    Temat postu:

z tego co wiem to juz s silnikiem uno turbo 1,3 na mokrej nawierzchni na 4 boksuje kolami Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tunningcinquecento.fora.pl Strona Główna -> swap Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin